Vraag een offerte aan

U kunt een offerte aanvragen voor de reparatiekosten die u wilt declareren bij de verzekeraar. U vult de onderstaande gegevens correct in en wij zullen de aanvraag beoordelen op basis van de ontvangen gegevens. Zodra de offerte is goedgekeurd sturen wij de offerte per e-mail naar u toe. Ontvangt u geen offerte binnen twee dagen? Dan is de offerte aanvraag afgewezen, omdat wij meer gegevens (foto’s) van u nodig hebben. In dat geval kunt u contact met ons opnemen.

Tip: kom langs in onze winkel om direct een diagnose en offerte te ontvangen.

Reparatie terwijl u wacht

1. Na ontvangst van de offerte laat u deze zien aan de verzekeraar.
2. Na goedkeuring kunt u direct al een afspraak inplannen voor de reparatie.
3. De reparatie is afgerond en u kunt weer gebruik maken van uw toestel.
4. U ontvangt van ons per e-mail een garantiebon en betaalbewijs.

 

Reparatie per post

1. Na ontvangst van de offerte laat u deze zien aan de verzekeraar.
2. Na goedkeuring maakt u een verzendformulier aan met reparatie per post.
3. Verzend het toestel per post op naar TelefoonRepair.
4. De reparatie zal dezelfde dag plaatsvinden. Na de reparatie ontvangt u per e-mail een betaallink.
5. Zodra de betaling voldaan is zullen wij het toestel per post retourneren.